همدلی با مشتری با هوش هیجانی

محل برگزاری :

شرکت کار و اندیشه

مدرس دوره :

دوره همدلی با مشتری هوش هیجانی

همدلی با مشتری براساس هوش هیجانی – شرکت کار و اندیشه

برگزاری دوره همدلی با مشتری براساس هوش هیجانی در شرکت کار و اندیشه

ما اعتقاد نداریم که مشتری پادشاه است، و با این رویکرد نیروهای انسانی سازمان را در مقامی نازل قرار دهیم.
چرا که امروزه برهمگان آشکار است که کارکنان سازمان از مشتریان مهم سازمانی محسوب می شوند.
اما معتقدیم که مشتری را درک کرده و با تکیه بر “همدلی” به عنوان یکی از مولفه های هوش هیجانی در حوزه ارتباطات با مشتری بهترین شرایط ممکن را خلق می کنیم.

همدلی در مدل بارون با مولفه های زیر تعریف می گردد:

  • شناخت و درک دیدگاه ها و احساسات دیگران و احترام به احساسات آنان.
  • توانایی بیان برداشت خود از دیدگاه دیگران بدون هیچگونه قضاوت در مورد آن ها، حتی اگر با آن موافق نیستید، و یا حتی اگر به نظر شما آن دیدگاه مضحک است.

از روابط خصمانه به همکاری

به این ترتیب شما قادرید تا روابط خصمانه را به همکاری تبدیل کنید.
ازآنجایی که درک موقعیت مشتری کار دشواری نیست، چرا که همگان در طول مراودات تجاری کوچک و بزرگ خود در طول روز، این موقعیت را تجربه می کنند.
اما مهارت همدلی تکنیک های خاص خود را اعم از خوب گوش دادن و انتقال صحیح احساسات و دانسته های را شامل می شود.
اگرچه برخی افراد به لحاظ ژنتیکی و یا مدل شخصیتی از  این موهبت بیشتر از سایرین بهره مندند،
اما این مهارت نیز چنان سایر مهارت های رفتاری قابل یادگیری است.

1- هوش هیجانی و نقش آن بر موفقیت
2- آموزش و شناخت حوزه بین فردی در هوش هیجانی
3- تکنیک های خوب گوش دادن
4- تکنیک های همدلی
5- شناخت مدل های رفتاری DISC جهت درک بهتر افراد

تصاویر یادگاری دوره همدلی با مشتری

مزایای دوره همدلی با مشتری براساس هوش هیجانی

  1. شناخت خود و دیگران
  2. بهبود مهارت های ارتباطی
  3. مشتری مداری
  4. برگزاری دوره با تمرین، بازی، بحث های گروهی ، فیلم و طوفان مغزی

همدلی با مشتری براساس هوش هیجانی – شرکت کار و اندیشه

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست