شناسایی فاکتورهای ارزشیابی افراد

محل برگزاری :

نمایشگاه کار

مدرس دوره

کارگاه شناسایی فاکتورهای ارزشیابی افراد

شناسایی فاکتورهای ارزشیابی افراد

برگزاری کارگاه شناسایی فاکتورهای ارزشیابی افراد در مصاحبه استخدامی در نمایشگاه کار زمستان 96

شاید ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که نمایشگاه کار چیست؟

نمایشگاه کار چیست؟

در این مدت خیلی ها از من این سوال را پرسیدند. باید بگویم که نمایشگاه کار، نمایشگاهی است که کارفرماها امکانات و قابلیت های خود را برای کارکنان فعلی و آتی خود به نمایش می گذارند تا افراد جویای کاری که مستعد هستند را جذب کنند.

مخاطب این نمایشگاه کیست؟

مخاطب این نمایشگاه ها، افراد جویای کار هستند. اگر به دنبال کار مناسبی هستید، می توانید در اینجا حضور پیدا کنید تا با شرکت ها مختلف و مشاغلی که مد نظر آنهاست آشنا شوید. ضمنن این فرصت بری شما مهیا است که رزومه خود را در اختیار آنها قرار دهید.

نمایشگاه کار چه سودی برای کارفرما دارد؟

از خدا که پنهان نیس از شما چه پنهان، نیروی کار این دوره زمانه بسیار باهوش هستند اما به سختی در فضای کار قرار می گیرند. یافتن نیروی مستعد و توانمند کار بسیار دشواری است. وقتی در سازمان ها مصاحبه انجام می دهم، با جوانانی روبرو می شوم که یا انگیزه ندارند یا رفتار تیمی بلد نیستند. یا صرف داشتن یک مدرک تحصیلی مسیر رشد خود را متوقف کرده اند. کارفرماها در غرفه هایشان، به دنبال جذب افراد مستعد و با انگیزه هستند.

دستاوردهایی این کارگاه برای کارجو

در زمان استخدام با چه فاکتورهایی سنجیده می شوید؟
در کارگاه ما به افراد کارجو کمک کردیم تا بهتر توانمندی های خود را بشناسند و بدانند چگونه باید مسیر رشد خود را تعیین کنند. چون تجارب من نشان داده است که بسیاری از افراد نمی دانند که چگونه توانمندی های خود را در راستای مسیر شغلی ارتقا بخشند. البته بسیاری از کارفرماها نیز نمی دانند که چگونه و با چه معیاری توانمندی کاندیدا را بسنجند. در این کارگاه افراد آموختند که استعدادها و توانمندی های خود را براساس هدف شغلی خود دسته بندی کرده و مسیر رشد خود را شخصا طراحی کنند.

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست