تدریس مهارت های فروش براساس مدل های رفتار DISC در سروش طراوت سروینا

بررسی های ما در سروینا نشان داد که تیم فروشندگان علیرغم تسلط فنی به محصولات باید بتوانند نیازهای مشتری را عمیق تر شناسایی کرده و ارتباط محکم تری با وی برقرار سازند. به این منظور دوره آموزش DISC برای کلیه تیم فروش برگزار گردید.

برخی از دستاوردهای این کارگاه
آنها عملا یاد گرفتند که به عنوان نماینده علمی با پزشکان و داروخانه ها براساس مدل رفتاری آنها ارتباط برقرار کنند.
مدیران فروش در ارتباط با نیروهای فروش خود چه استراتژی برای انگیزش آنها به کار گیرند.
مشاورین علمی آموختند با مشتریان خود برحسب نیاز آنها محصول را به شیوه ای موثرتر معرفی کنند. این امر در مذاکرات آزمایشی در کلاس تمرین شد تا نقاط قابل بهبودشان مشخص شود.

No results found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست