دوره مدیریت عملکرد

محل برگزاری :

تهران

مدرس دوره :

دوره مدیریت عملکرد

دوره مدیریت عملکرد – حنطوش زاده

دوره مدیریت عملکرد- ارزیابی عملکرد واژه ای آشنا اما ترسناک به نظر می رسد.
مدیران هراس آن را دارند که مبادا نتایج حاصل از ارزیابی منجر به ایجاد تنش; و بی انگیزگی شده و یا نتایج به صورت اثربخش اندازه گیری نشوند.
کارکنان نیز ترس آن را دارند که مبادا با ارزیابی های غیرمنصفانه; و یک طرفه عملکرد آنها ارزیابی شده و فرصت دفاع به آنها داده نشود.

این ترس ها کاملا به جاست.

چرا که رویکرد سنتی ارزیابی عملکرد یک نگاه ماشینی و یک طرفه به کارکنان دارد.
دراین روش مدیران اهداف شغلی را مشخص می کنند و کارکنان موظف به اجرای انها هستند; سپس در دوره های معین ارزیابی می شوند.
اما چگونه می توان برعملکرد کارکنان به گونه ای نظارت کرد; که منجر به انگیزش و توانمندی کارکنان و در عین حال رشد سازمان گردید.

مدیریت مدرن نیروی انسانی از “مدیریت عملکرد” برای پاسخ به این سوال استفاده می کند; که رویکری حمایتی، متکی بر نقاط قوت و کاملا دو طرفه می باشد.
در دوره آموزشی مدیریت عملکرد مفاهیم، روش ها و تکنیک های عملی مدیریت عملکرد آموزش داده خواهد شد.
مدت زمان دوره مدیریت عملکرد ۳ روز اشت.

اهداف دوره دوره مدیریت عملکرد :

  1.  مفهوم عملکرد چیست و چه نقشی در سازمان دارد؟
  2.  مدیریت عملکرد چیست؟ چه کاربردی در سازمان دارد؟
  3.  مدیریت عملکرد و ارزیابی عملکرد چه تفاوت هایی دارند؟
  4.  چگونه یک سیستم مدیریت عملکرد موثر در سازمان طراحی کنیم؟

دوره مدیریت عملکرد – حنطوش زاده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مرتبط

وبینار مصاحبه استخدامی

ارزيابي رفتاري در مصاحبه استخدامي

دوره تیم سازی حنطوش

تیم سازی و بلبین

کارگاه شناسایی فاکتورهای ارزشیابی افراد

شناسایی فاکتورهای ارزشیابی افراد

افزایش بهره وری کارکنان

دوره آموزشی آموزش مصاحبه استخدامی برای مدیران

دوره آموزشی مصاحبه استخدامی

مهارت های عمومی منابع انسانی

اولین دوره مهارت های عمومی منابع انسانی

آموزش مهارت‌های فردی

مصاحبه‌های رادیویی

پادکست استخدام و مصاحبه

تکنیک های رفتاری

تکنیک های رفتاری چقدر می تواند به موفقیت ما کمک کند؟

انتقادات مشتری

انتقادات مشتری و نحوه برخورد با آن

کارمند خوب

کارمند خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تفویض اختیار

تفویض اختیار – پادکست

هوش هیجانی و

پادکست هوش هیجانی و مدل های رفتاری

مقالات بوم‌ورک

فهرست