مساله کارمند دروغگو

کارمند دروغگو

کارمند دروغگو

خانم دکتر قاسمی، رئیس بخش یکی از بیمارستان های بزرگ و کلیدی ایران است. او بسیار مستاصل شده است.

او می گوید:

“در بخش ما دروغگویی موج می زند.

و کار من شده است بازپرسی و بازجویی، مچ گیری و رو در رو کردن افراد.

اخیرا یکی از پرستاران از خطای پزشکی یک رزیدنت به من خبر داد.

من از رزیدنت توضیح خواستم. اما او فقط پرستار را تقبیح می کرد.

بر علیه او سخن می راند. می گفت همه می دانند که یک دروغگوی خلافکار است.

همه می دانند که او یک شیاد بی مسئولیت است…او تهمت می زند.

در آخر هم خطا را به گردن خانم دکتر احمدی، رزیدنت سال پایینی می اندازد.

خانم دکتر قاسمی خانم دکتر احمدی را صدا می کند.

از رزیدنت متهم می خواهد که موبایلش را روی میز بگذارد.

خانم دکتر قاسمی از خانم دکتر احمدی می پرسد:

چه کسی از شما خواست چنین کاری انجام دهید؟

خانم دکتر احمدی هم به رزیدنت سال بالایی اشاره می کند.

درحالیکه متهم تا کنون حاشا می کرد و اصلا چنین خطایی را نمی پذیرفت.

این یکی از موضوعاتی است که خانم دکتر قاسمی با آن دست و پنجه نرم ی کند.

اما دروغگویی در سازمان آنها بسیار گسترده است.

دروغگویی را ناشی از چه عواملی می دانید؟

جه راهکاری برای خانم دکتر قاسمی به عنوان رئیس بخش پیشنهاد می کنید؟

اگر به جای رزیدنت مقصر بودید، انتظار چگونه رفتاری داشتید تا عملکردشما تغییر کند؟

 

برای حمایت از ما و کمک به دیگران لطفا این مطلب را به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست