آموزش مهارت های رفتاری

آموزش مهارت های رفتاری یکی از سریع‌ترین و ملموس‌ترین راهکارهای ما برای ارتقا یافتن آموزش است.
آموزش در ۲ سطح معمولاً استفاده می‌شود.

آموزش مهارت های رفتاری و ارتباطی – مریم حنطوش زاده

آموزش برای مهارت‌های سخت یا hard skill که به آموزش‌های تخصصی اختصاص می‌یابد.
برای مثال اگر شما در زمینه فروش نیاز به آموزش دارید، دوره‌های بازاریابی و فروش مهارت‌های تخصصی و سخت محسوب می‌شوند.
سطح دیگر آموزش به مهارت‌های نرم یا soft skill مربوط می‌شود.
این آموزش‌ها به مهارت‌های رفتاری و ارتباطی مربوط می‌شود.
این آموزش‌ها می‌توانند شامل ارتباط مؤثر، خودشناسی، خودآگاهی، بازخورد دادن و غیره باشد.

خبر خوب این ست که رفتارهایی که ذکر شد مهارت محسوب می‌شوند.
یعنی با آموزش و تمرین قابل ارتقا می‌باشند.
تمرکز ما روی مهارت‌های نرم است.
چیزی که ۸۵% روی موفقیت افراد تأثیر دارد.
یعنی فقط ۱۵% موفقیت شما به تخصص و دانش شما بستگی خواهد داشت.
یعنی مهندس حرفه‌ای یا کارشناس خبره الزاماً موفق نخواهد شد مگر اینکه مهارت‌های رفتاری مناسبی برای تعامل با مشتری، همکاران و مدیران خود داشته باشد.

کسب مهارت های حرفه ای شغلی

در این صفحه آموزش‌های مربوط به این حوزه را می‌توانید مشاهده کنید.
در صورت تمایل این آموزش قابل ارائه در سازمان شما هستند.
همچنین در صورت تمایل می‌توانید برای برگزاری دوره درخواست دهید تا برای شما این دوره اجرا شود. بعلاوه باید گفت برنامه‌های آموزشی در راستای یادگیری فعال، به صورت تمرین‌های گروهی، بازی و ایفای نقش صورت می‌گیرد.

در این بخش آموزش های رفتاری مربوط به این حوزه را می‌توانید مشاهده کنید.
در صورت تمایل این آموزش قابل ارائه در سازمان شما هستند.
همچنین در صورت تمایل می‌توانید برای برگزاری دوره درخواست دهید تا برای شما این دوره اجرا شود. بعلاوه باید گفت برنامه‌های آموزشی در راستای یادگیری فعال، به صورت تمرین‌های گروهی، بازی و ایفای نقش صورت می‌گیرد.

برای مشاهده هر آموزش روی آن کلیک کنید.

Work shop: دوره‌های کارگاهی، بیش از آنکه تلاش کنند تا بر دانش و تئوری شما بیفزایند،; تلاش می‌کنند تا مفاهیم جدیدی را عنوان نموده و مهارت شرکت‌کنندگان را بیفزایند.

لذا تئوری بسیارکم بوده و بیشتر بر اساس نیازی که کلاس ایجاب می‌کند، مسیر یادگیری ادامه پیدا می‌کند.; در این کارگاه از بازی، بحث‌های گروهی، طوفان فکری و…استفاده می‌شود.; این کارگاه‌ها در هتل‌ها، سازمان‌ها و فضای طبیعی قابل‌اجرا خواهد بود.
جهت ارائه درخواست دوره آموزشی موردنظر را انتخاب نموده; و فرم درخواست دوره آموزشی را از خریدنی ارسال فرمایید.
مزایا:

  • یک تفریح آموزنده
  • توسعه مهارت های فردی
  • توسعه مهارت‌های فردی
  • بازی‌های و بحث‌های گروهی
  • اثرگذاری بالای یادگیری

آموزش فردی : بنا بر درخواست دوستان در واحد منابع انسانی این دوره‌های به‌صورت اختصاصی برگزار می‌گردند. چرا که برخی از مدیران به سبب محدودیت زمانی یا عدم تمایل به شرکت در کلاس‌های عمومی، مایل‌اند به‌صورت خصوصی دوره‌ها را بگذرانند.این دوره‌ها برحسب نیاز مدیران یا افراد در محلشان برگزار می‌گردد. ضمن این دوره برای متقاضیان زیر ۶ نفر اجرا می‌گردد. لذا دوستانی که مایل‌اند می‌توانند با سایر علاقه‌مندان هماهنگ نموده و ۱ دوره اختصاصی را درخواست دهند.; آموزش فردی این دوره‌ها مزایای زیر را دارد: ضمن این دوره برای متقاضیان زیر ۶ نفر اجرا می‌گردد.; لذا دوستانی که مایل‌اند می‌توانند با سایر علاقه‌مندان هماهنگ نموده و ۱ دوره اختصاصی را درخواست دهند.
آموزش مهارت های فردی و رفتاری این دوره‌ها مزایای زیر را دارد:

  • آموزش اختصاصی افراد
  • نیاز سنجی فردی
  • شرایط یادگیری بهتر
  • صرفه‌جویی در وقت
  • صرف‌جویی در هزینه

انگیزش – گلاسر تئوری انتخاب را در برابر تئوری کنترل مطرح کرد.
اگر نگاهی به تئوری‌های انگیزشی بیندازید،; می‌بینید که یک قاعده بده، بستان حاکم است.
در ساختار پرداخت و جبران خدمات سازمان‌ها نیز اکثراً می‌بینید که بر اساس عملکرد پاداش و تنبه صورت می‌گیرد.
تلاش می‌شود تا با تشویق رفتار تثبیت شده و یا با تنبیه مانع از تکرار رفتار ناخوشایند شویم.

اما متأسفانه اگر این رویکرد پاسخگو نبوده است.
حتماً در سازمانتان برنامه‌های پاداش را سراغ دارید که پس از کوتاه زمانی تبدیل به یک کار عادی شده، و کارکنان دنبال پاداش‌های تازه‌تری هستند.
مسئله اینجاست وقتی تلاش می‌کنیم تا افراد را به‌وسیله عوامل بیرونی کنترل نماییم،; آنها را با انگیزه‌های بیرونی ترغیب می‌کنیم.

گلاسر و تئوری انتخاب

انگیزش بر اساس تئوری انتخاب
انگیزش – گلاسرتئوری انتخاب را در برابر تئوری کنترل مطرح کرد.; اگر نگاهی به تئوری‌های انگیزشی بیندازید،; می‌بینید که یک قاعده بده، بستان حاکم است.

در ساختار پرداخت و جبران خدمات سازمان‌ها نیز اکثراً می‌بینید که بر اساس عملکرد پاداش و تنبه صورت می‌گیرد.

تلاش می‌شود تا با تشویق رفتار تثبیت شده و یا با تنبیه مانع از تکرار رفتار ناخوشایند شویم.

اما متأسفانه اگر این رویکرد پاسخگو نبوده است.; حتماً در سازمانتان برنامه‌های پاداش را سراغ دارید که پس از کوتاه زمانی تبدیل به یک آر عادی شده و کارکنان دنبال پاداش‌های تازه‌تری هستند.; مسئله اینجاست وقتی تلاش می‌کنیم تا افراد را به‌وسیله عوامل بیرونی کنترل نماییم،; آنها را با انگیزه‌های بیرونی ترغیب می‌کنیم.

انگیزش اما انگیزه‌های بیرونی برای کوتاه مدت پاسخگو بوده و هزینه‌های بالایی را به سازمان تحمیل می‌کنند.; گلاسر با بیان تئوری انتخاب رویکرد نوینی را در انگیزش پیش می‌گیرد.; او معتقداست که افراد با انگیزه‌های درونی تحریک شده و با قدرت انتخاب تصمیم به انجام دادن و یا ندادن ۱ کار می‌گیرند.; ۵ نیاز بقا، قدرت، آزادی، شادی و عشق را در همه مشترک دانسته و هرکس در برخی از ین نیازها قوی‌تر است.

اهداف دوره

  1. انگیزش خود و سایرین
  2. افزایش بهره‌وری
  3. افزایش رضایت شغلی

در دوره انگیزش و تئوری انتخاب می‌آموزید:

  1. انگیزه‌های درونی و بیرونی
  2. آشنایی با تئوری انتخاب
  3. آشنایی با نیازهای اساسی انسان‌ها
  4. شناخت نیازهای کاذب و واقعی
  5. آموزش و شناخت مهارت در مدل های رفتاری متفاوت افراد با مدل DISC
  6. شیوه‌های متفاوت انگیزش افراد متفاوت
  7. شیوه‌های مسئولیت پذیرا نه تأمین نیازها
  8. فرایند WEDP در انگیزش کارکنان
  9. اجرای مدیریت هدایتی
  10. ایجاد سازمان کیفی

بازی یا تیم سازی یکی از روش‌های نوین آموزشی است که یادگیری را تا ۶۸% افزایش می‌دهد.
لذا کارشناس منابع انسانی سازمان، موضوع موردنظر را اعلام نموده و بر اساس آن بازی طراحی می‌گردد.
از طریق فعالیت‌های گروهی افراد مورد آموزش قرار می‌گیرند.
در این فعالیت‌ها اهدافی نظیر کار تیمی، نقش‌های تیمی، ارتباط مؤثر، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان موردتوجه قرار می‌گیرند.
این به فعالیت ها برای ۸ تا ۸۰ نفر قابل‌اجرا خواهد بود.
جهت ارائه درخواست دوره آموزشی موردنظر را انتخاب نموده و فرم درخواست دوره آموزشی را از خریدنی ارسال فرمایید.

مزیا بازی یا تیم سازی

  1. یک تفریح سازنده
  2. چالش و حل مسئله
  3. شناسایی نقاط ضعف و قوت خود در عمل
  4. شناسایی نقش تیمی خود
  5. ارتباطات مؤثر

مدل های رفتاری DISC با فیلم – یکی از موقعیت‌هایی که تفاوت افراد در مهارت به خوبی مشاهده می‌شود، نحوه انتخاب و مشاهده فیلم آنهاست.
برخی عاشق فیلم‌های جنایی، راز بقا و علمی هستند.
حال آنکه گروهی دیگر فیلم‌های خانوادگی، هندی و یا معناگرا را ترجیح می‌دهند.

گذر زندگی به ما نشان داده است که نحوه دیدن، کار کردن و حرف زدن آدم‌ها متفاوت است.
برخی جزئیات را می‌بینند و برخی کلیات.
بعضی با هیجان حرف می‌زنند و برخی آرام و یکنواخت.
برخی خیلی خوب گوش می‌کنند و برخی مرتب کلام تو را قطع می‌کنند.

حضور این آدم‌ها در کنار هم منجر به تعارض و تضاد و اختلاف می‌شود.
اما کافی است شما این تفاوت‌ها را در خود و دیگران درک کنید.
حالا می‌توانید روی نقاط قوت‌ها متمرکز شده و نقاط ضعف را پوشش دهید.
یکی از روش‌های آشنایی با این تفاوت‌های فردی، آشنایی با مهارت های مدل‌های رفتاری DISC می‌باشد.

حضور این آدم‌ها در کنار هم منجر به تعارض و تضاد و اختلاف می‌شود.; اما کافی است شما این تفاوت‌ها را در خود و دیگران درک کنید.

شناخت مدل های رفتاری DISC

حالا می‌توانید روی نقاط قوت‌ها متمرکز شده و نقاط ضعف را پوشش دهید.
یکی از روش‌های آشنایی با این تفاوت‌های فردی، آشنایی با مدل‌های رفتاری DISC می‌باشد.
هر بُعد دارای نقاط ضعف و قوت خاص خود می‌باشد.
آشنایی با این مدل‌ها کمک می‌کند تا با شناخت بهتر خود، مسیر توانمندسازی خود را بهبود بخشید.
ضمن آنکه نقاط ضعف و قوت دیگران را نیز بهتر شناخته در ایجاد ارتباط بهتر گام بردارید.

انواع مدل‌های رفتاری DISC

  • شناخت تفاوت‌های رفتاری
  • شناخت تفاوت‌های شخصیتی
  • نحوه برخورد با نقاط قابل‌بهبود
شیوه تدریس:

ر طول ۱ ساعت ابتدا یک فیلم را باهم مشاهده می‌کنیم.
سپس با استفاده از رویکردهایی مختلف، دیدن فیلم،شنیده‌ها و نحوه تشریح فیلم مدل‌های رفتاری تدریس خواهد شد.
ضمن اینکه با تحلیل شخصیت‌های فیلم مدل‌های رفتاری به‌صورت تخصصی آموزش داده می‌شوند.
این دوره ۸ ساعت بوده و قابلیت اجرا به‌صورت ۲ نصفه‌روز را خواهد داشت.

مدرس: مریم حنطوش زاده

۵ نیاز اساسی در تئوری انتخاب

خود انگیزشی الزاماً برای انجام امور بسیار بزرگ یا اهداف عجیب نیست.
احتمالاً شما هم مدت‌هاست که یک کار را به تعویق انداخته‌اید.
این کار ممکن است بررسی بازار جدید، توسعه محصولات و یا حتی رفتن به دندانپزشکی باشد!

دوست دارید علتش را بدانید و با پیدا کردن ریشه درد، درمانی را پیش رو بگیرید؟
آیا می‌دانید چرا مهارتی به نام “خود انگیزشی” در آموزش مهارت های رفتاری تعریف‌شده است؟
پاسخ این سؤال برمی‌گردد به چالش‌هایی که در راستای رسیدن به اهدافمان تجربه می‌کنیم.
شرایطی را تصور کنید که کاری را شروع کرده‌اید.

ما در نیمه‌راه توان اتمام آن را از دست می‌دهیم و یا محیط هیچ حمایتی از ما نمی‌کند.
دراین شرایط باید بدانیم که چه راهکاری را برای تغذیه موتور حرکت خود در پیش گیریم.
تئوری‌های مختلفی درباره انگیزش و خود انگیزشی وجود دارد.
اما ما “تئوری انتخاب” را انتخاب کرده‌ایم، تا از دید آن نیازهای خود را بسنجیم.

درنتیجه علل بی‌انگیزگی خود را بیابیم.
تئوری انتخاب، معتقد است که ما رفتارهای خود را انتخاب نموده و زمانی دچار بی انگیزشی می‌شویم که یکی از ۵ نیاز اساسی ما برآورده نشده باشد. این نیازها عبارت‌اند از:

  • بقا، میل به زندگی
  • عشق: میل به دوست داشتن و دوست داشتنی بودن
  • قدرت: میل به کنترل امور
  • آزادی: میل به داشتن حق انتخاب
  • تفریح: میل به شادی و یادگیری

اما افراد مختلف میزان نیازشان به هرکدام از ین موارد متفاوت است.
پس گام ۱ این است که اولویت نیاز را در خود شناسایی کنیم و ببینیم در کدام نیاز قوی‌تر هستیم.
البته در بسیاری از موارد ما به شیوه مسئولیت پذیرانه و درستی این نیازها را برطرف نمی‌کنیم.
برای مثال فردی مانند هیتلر نیاز به قدرتش را با قتل‌عام انسان‌ها تأمین کرده و در همان تاریخ، چارلی چاپلین با خنداندن و آگاهی بخشی به مردم قراردادهایی معادل درامد کاخ سفید به امضا می‌رساند!

در هر شبانه‌روز شما بیش از ۳۸٬۰۰۰ بار تصمیم می‌گیرید.
برای شروع روز، لحظه‌ای که زنگ هشدار موبایل به صدا در می‌آید، شما ممکن است تصمیمات زیادی بگیرید:
موبایل را خاموش کرده و از رختخواب برخیزید.
زنگ موبایل را متوقف نموده و در رختخواب بمانید.
زنگ موبایل را درحالت snooze قرار داده و به خواب بروید.
در حالت snooze قرار داده و از رختخواب برخیزید…

همه اینها تصمیماتی هستند که ممکن است برای شما در ابتدا سخت و طاقت‌فرسا بوده باشند.
اما به دلیل استمرار در زندگی شما نقش خود را تثبیت نموده و شما مجبور نیستید که برای این تصمیمات خود را دچار استرس و نگرانی کنید که آیا تصمیم درستی گرفته‌اید یا نه! به نظر می‌رسد مهم‌ترین دغدغه افراد در کلاس‌های تصمیم‌گیری این است که “چگونه مطمئن شوند تصمیم درستی گرفته‌اند؟”

تصمیم درست چه معنایی دارد؟

اما بد نیست تعریفی از تصمیم درست داشته باشیم تا بتوانیم خود را در موقعیت ارزیابی قرار دهیم!
چگونه است که انتخاب رشته پزشکی برای یک نفر انتخاب درستی است و برای فرد دیگر فاجعه؟
چرا ارتقا در یک موقعیت خاص برای یک فرد بهترین تصمیم و برای دیگری یک سقوط در زندگی است؟

خوب پاسخ ساده است!
چون ما انسان‌ها متفاوتیم، ترجیحات متفاوتی داریم، نیازهای ما متفاوت بوده و توانمندی‌هایمان نیز متفاوت است.
تیپ‌های شخصیتی گوناگون و نحوه تربیت ما مانع از این می‌شود تا به شیوه یکسانی به احساس رضایت دست‌یابیم.
اینجاست با درک تفاوت‌های فردی می‌آموزیم که در موقعیت‌های تصمیم‌گیری چگونه نیازهای خود را در نظر گرفته و بهترین تصمیم را در راستای کسب اهدافمان اتخاذ نماییم.

آنچه دراین دوره می آموزید:
  1. برای یک تصمیم خوب چه مهارت های رفتاری لازم داریم؟
  2. چگونه بدانم این تصمیم واقعی من است یا تحت تاثیر دیگران این تصمیم را گرفته ام؟
  3. چرا تصمیمات ما با هم متفاوت است؟
  4. با توجه به تیپ شخصیتی خود چگونه تصمیمات رضایت بخش اتخاذ کنیم؟
  5. ارزیابی تصمیم گیری های خود را چگونه انجام دهیم تا در تصمیمات بعدی بهتر عمل کنیم؟

مدرس: حنطوش زاده

آموزش سازمانی : یکی از متعارف‌ترین دوره‌هایی است که در حوزه منابع انسانی برگزار می‌گردد.
در این دوره‌ها ابتدا در سازمان‌ها از کارکنان و مدیران نیازسنجی آموزشی صورت می‌گیرد.
در مرحله قبل می‌توانیم نیازهای آموزشی منابع انسانی را ارزیابی نموده و بر اساس آن از دوره‌های آموزشی موجود استفاده کرده و یا دوره‌های جدید را تعریف کنیم. لذا جهت درخواست دوره آموزشی موردنظر را انتخاب نموده و فرم درخواست دوره آموزشی را از خریدنی ارسال فرمایید. برخی از مزایای عبارت‌اند از:

  1. اجرا در سازمان
  2. برگزاری دوره متناسب با نیاز سازمان
  3. هماهنگ‌سازی بین سطوح دانشی در سازمان
  4. ایجاد فضا و دانش مشترک بین کارکنان

آیا شما از والدینی هستید که وقتی با فرزندتان مخالفت می‌کنید، با اصرار او تصمیم خود را عوض می‌کنید؟
یا از مدیرانی هستید که برای سپردن یک پروژه به کارکنان، از آنها خواهش می‌کنید و مدام باید از آنها وظایفشان را پیگیری کنید؟
این نوع واکنش رفتاری رفتار “منفعل” می گویند.
این رفتار باعث می‌شود شما احساسات خود راسرکوب کنید.
بعلاوه زهر این احساسات منفی شما را بیمار نموده و همیشه خود را قربانی می‌دانید!

اما برخی دیگر برای متقاعدسازی دیگران از فریاد، اخم کردن، عصبانیت و ایجاد تنش استفاده می‌کنند.
این افراد از روش “پرخاشگری” استفاده می‌کنند.
این افراد زهر احساسات منفی خود را به دیگران وارد کرده و روابطشان کوتاه مدت و پرتنش خواهد بود.

بهترین رویکرد با دیگران چیست؟

قاطعیت یکی از مهارت های ارتباطی و یکی از فاکتورهای هوش هیجانی است.
قاطعیت یعنی رسیدن به خواسته های فردی بدون ضایع کردن حقوق خود و دیگران است.

آنچه دراین دوره می آموزید:

  1. افراد با چه روش هایی احساسات خود را بیان می کنند؟
  2. چگونه باید رفتارهای ناخوشایند دیگران را مدیریت کرد؟
  3. قاطعیت چیست؟
  4. آیا من قاطعم؟
  5. چگونه قاطعانه رفتار کنم؟
  6. تکنیک های قاطعیت
  7. مدیریت خشم
این دوره برای چه کسانی مفید است؟

تمام مدیران، کارکنان و افرادی که در تعامل با دیگران مایلند مهارت های رفتاری خود را ارتقا دهند.

یک خردمند به این دلیل سخن می گوید چون حرف هایی برای گفتن دارد، اما یک نادان به این دلیل سخن می گوید چون مجبوراست چیزی بگوید!

افلاطون

راستش را بخواهید اولین باری که در جمع باید برنامه اجرا می‌کردم، کلاس دوم ابتدایی بودم; و باید بالای صف حدیث هفته را می‌خواندم.
یادم نمی‌آید استرس داشته باشم.
همیشه استرس قبل از اجرا را داشته‌ام اما همین که اجرا شروع می شود، همه چیز عادی می‌شود.
اما یک تجربه تلخ هم دارم!
ترم دوم دانشگاه برای درس مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی ارائه داشتم.
علیرغم اسلایدهای جذاب، استفاده از متون و تکنیک‌هایی که همه را سخت تحت تاثیر قرار داده بود; یک اتفاق ناخوشایند هم چیز را خراب کرد.
متاسفانه برای اسلایدها زمان اتوماتیک قرارداده بودم و اسلایدها بدون کنترل من خود به خود می‌رفتند!
خلاصه یک دستم به موس بود برای استوپ کردن یک پام دنبال اسلاید دویدن!

کسی اصطلاح استعداد ارائه را به کار نمی برد، بلکه می گوییم مهارت ارائه! این خبر خوبی است که این مهارت های رفتاری هم یادگرفتنی است.

مریم حنطوش زاده

امروزه همه می دانیم که داشتن دانش، تخصص و تجربه الزاما نمی‌تواند مخاطبین را تحت تاثیر قرار دهد.
یک ارائه علمی خسته کننده، فقط یک خواب لطیف را به همراه دارد; هرچند هم که فرد سخنران قوی باشد.
یکی از اساتید و سخنرانان صاحب نام در حوزه پزشکی است، می گوید:
” قبل از ارائه آنچنان خود را آماده کن که گویا کمتراز همه مخاطبینت می دانی; ولی در حین ارائه چنان سخن بگو که گویا از همه بیشتر می دانی”.
دراین دوره فرایندهای علمی و تجربی به شما کمک می‌کند تا اطلاعات مورد نظرتان را به بهترین شیوه به مخاطبین منتقل کنید.

اهداف دوره مهارت های رفتاری ارائه

  • اثرگذاری برمخاطب
  • به حداکثر رساندن انتقال مطلب
آنچه دراین دوره می آموزید
  • طراحی اسلاید: رنگ، متن و سایز
  • آمادگی جهت ارائه
  • مهارت های ارائه شفاهی
  • شروع خوب و اثرگذار
  • سیستم استراحت
  • طراحی براساس مدل های رفتاری مخاطبین
  • ارائه براساس نیازهای مختلف افراد
  • ارائه انگیزشی
  • پاسخ به سوالات سخت
  • پایان حرفه ای

تامرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد!
امیداست که سخنانتان نمایانگر توانمندی هایتان باشد

وقتی کسی می گوید: جلسه دارم، احساس می کنیم مهمترین کار دنیا درحال شکل گیری است. جلسه دارم، مفهومش آنست که کار مهمی  دارم، نمی توانم تلفن را جواب بدهم، نمی توانم برای مهمانی به موقع برسم، نمی تواتم برای شام منزل باشم و خیلی چیزهای دیگر…

بدتر اینست که مدیران نیز در بازی تمام نشدنی جلسات، چنان به دام می افتند که از اهداف استراتژیک سازمان و توسعه فردی خود باز می مانند.

یک روز مجلل می تونه خوردن خاویار  باشه، ولی برای من روزی است که در آن هیچ جلسه، قرار ملاقات و برنامه کاری نداشته باشم!

مایکل کورس

واقعیت اینست که بسیاری ازین جلسات صرف گپ و گفت ها، کل کل کردن ها، لجبازی ها و بازی هایی می شود که هیچ کس راضی خارج نمی شود، صورت جلسات اجرایی نشده و مساله ای حل نمی شود. مدیریت جلسات یک مهارت های کاربردی و رفتاری است و هر مدیری باید بتواند با حفظ تمرکز بر روی هدف، بیشترین و خلاقانه ترین آرا را دریافت کند.

اهداف دوره:

  • برگزاری جلسات هدفمند
  • کاهش زمان جلسات، افزایش بهره وری

آنچه دراین دوره می آموزید:

  • فعالیت های پیش از جلسه
  • شروع جلسه
  • زمانبندی
  • استراحت های جلسه
  • مدیریت تعارضات
  • تصمیم گیری
  • اتمام جلسه
  • فعالیت های پس از جلسه

اطلاعات کاربردی در رابطه با مهارت‌های فردی را در اینستاگرام منابع انسانی دنبال کنید.

آموزش مهارت های رفتاری

برای حمایت از ما و کمک به دیگران لطفا این مطلب را به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط
فهرست