background
کتاب مهارت بازخورد دادن و بازخورد گرفتن در محیط کار

مجله هاروارد می گوید:«۸۵% موفقیت افراد به مهارت های ارتباطی آنها بستگی دارد.» سالانه ۳۷ بیلیون دلار هزینه به دلیل مشکلات ارتباطی بر سازمان ها در امریکا تحمیل می شود.

درست است که حجم زیادی از این مسئولیت برعهده مدیران است، اما یکی از مهم ترین مهارت های ارتباطی برای مدیران و کارکنان” مهارت بازخورد دادن و بازخورد گرفتن ” است. چرا که این مهارت راهی است برای بهبودعملکرد خود و دیگران.

از آنجاییکه یکی از کلیدی ترین وظایف رهبران توسعه مهارت های کارکنان و بهبود عملکرد آنها درجهت تحقق اهداف سازمان است، بازخورد دادن اجتناب ناپذیراست.جالب است بدانید که کارکنانی که بازخورد می گیرند دوبرابر انگیزه بیشتر برای تحقق اهداف شغلی دارند اما همیشه بازخورد دادن یک چالش محسوب می شود.

اما خبر خوب اینست که قرار نیست بازخورد دادن همیشه دردناک باشد. تکنیک های اثبات شده در بازخورد دادن کمک می کند تا بازخورد سازنده شکل گرفته و مسیر یادگیری و ارتباط افراد تسهیل گردد.

کتاب مهارت بازخورد دادن و بازخورد گرفتن در محیط کار که داده های آن توسط خانم مریم حنطوش زاده جمع آوری و ترجمه شده است، به این موضوع می پردازد که بازخورد گرفتن می تواند برای ما احساس ناامنی ایجاد کند چرا که براساس عملکرد مغز بازخورد منفی گرفتن یک تهدید است اما استفاده از مدل های بازخورد گرفتن صحیح کمک می کند تا این تهدید به فرصتی برای رشد و یادگیری مداوم ما شود. این کتاب با یادگیری شیوه های بازخورد دادن و بازخورد گرفتن صحیح ، به توسعه مهارت های رهبری و ارتباطی شما با کارکنان، همکاران، مدیران ارشد و دوست و آشنا کمک خواهد کرد.

book
background
vector

این کتاب برای چه کسانی مفید است؟

این کتاب برای تمام کسانی که به دنبال توسعه مهارتهای حرفه ای و رفتاری خود هستند مفید است

  • مدیرانی که تمایل به بهبود عملکرد کارکنان خود دارند.

    مدیران برای اینکه عملکرد کارکنانشان بهبود پیدا کند چگونه باید به آنها بازخورد دهند؟

  • مدیرانی که مایل به بهبود مهارت های رهبری خود هستند.

    مدیران زمانیکه کارکنانشان به آنها بازخورد می دهند چگونه باید عمل کنند؟

  • این کتاب برای کارکنان مفید است

    کارکنان چگونه باید به مدیران خود بازخورد دهند؟ و یازمانیکه از مدیران خود بازخورد می گیرند چگونه باید واکنش نشان دهند؟

  • افرادی که در زمان بازخورد گرفتن نمی دانند چه واکنشی نشان دهند.

background

لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید

فایل فصل اول کتاب " مهارت بازخورد دادن و بازخورد گرفتن در محیط کار " به ایمیل شما ارسال خواهد شد

vector