انتقاد و بازخورد – مریم حنطوش زاده در رادیو اقتصاد

موضوع برنامه: انتقاد و بازخورد

 

نام برنامه: ایستگاه 98

انتقاد و بازخورد مشتری را چگونه باید پاسخ داد؟

انتقاد و بازخورد دو دغدغه همیشگی در روابط کاری هستند. از طرفی یکی از اساسی ترین مواردی که باعث بهبود عملکرد در سازمان می شود ارائه بازخورد می باشد. اما هنر دریافت و ارائه بازخورد مهارتی بسیار ارزشمند است که بسیاری از ما از فقدان آن رنج می بریم. اما اگر شما بتوانید انتقادات دیگران را به خوبی جذب نمایید خواهد توانستید مسیر رشد خود را تامین نمایید. دراین برنامه به انگیزه های کوتاه مدت و بلند مدت مشتری اشاره می شود. ما بسیار تلاش می کنیم با تخفیف مشتریان را ترغیب کنیم. اما تامین نیازهای مادی، انگیزه های کوتاه مدت بوده و به سرعت فرد اشباع شده و انتظارات بیشتری را پیش می کشد. اما رضایت درونی با تامین انگیزه های درونی منجر به وفاداری مشتری خواهد شد چون اثر طولانی تری یر مخاطب خواهد داشت. اما چگونه باید به انگیزه های مشتری پی برد؟

انتقاد و بازخورد مشتری تلخ و آزارنده است. اما یک راه مطمئن برای درک نیاز مشتری از طریق بازخوردی است که به شما می دهد.

برای حمایت از ما و کمک به دیگران لطفا این مطلب را به اشتراک بگذارید.
مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست