
آموزش مهارت بازخورد دادن در سازمان
The ability to give feedback and get feedback
اگر با چالش های زیر روبرو هستید:
- نحوه بازخورد اصلاحی و انتقاد
- نحوه بازخورد تقویتی و تعریف کردن
انتقاد، باید مثل باران به اندازه کافی ملایم باشد تا بتواند فرد مورد نظر را برای رشد و بهبود تغذیه نماید، بدون آنکه ریشه های آن را تخریب کند.
فرانک ا.کلارک(سیاستمدار آمریکایی)

مهارت بازخورد دادن و بازخورد گرفتن یکی از کلیدی ترین مهارت هایی است که هم کارکنان هم مدیران در حیطه سازمانی به آن نیازمندند تا ارتباطات موثری در راستای بهبود عملکرد و تحقق اهداف سازمانی به کار می رود. شما باید برای بازخورد گرفتن یا بازخورد دادن از نظر روانی یک محیط امن بسازید و آن را حفظ نمایید. بازخورد دادن برای اغلب افراد کار وحشتناکی است و برای اینکه همکارانتان به شما بازخورد دهند به آنها نشان دهید که صحبت های آنها عواقب منفی برایشان نخواهد داشت. قبل از دریافت بازخورد از همکارانتان، میتوانید با کنجکاوی و یا دادن پاداش، نشان دهید که شما هم نیاز به بازخورد دارید.
مخاطبین:
- کارکنان و مدیرانی که مایلند مهارت های ارتباطی خود را ارتقا دهند و در مسیر فرایند مدیریت عملکرد می خواهند بیشترین اثربخشی را داشته باشند.

سرفصل ها

مفهوم بازخورد

بازخورد چیست؟

عملکرد مغز در بازخورد دادن وبازخورد گرفتن

چرا بازخورد نمی دهیم؟

انواع بازخورد

ارائه بازخورد

بایدها و نبایدها در بازخورد دادن

تفاوت بازخورد اصلاحی و انتقاد

تفاوت بازخورد تقویتی و تعریف کردن

مدل ها و تکنیک های بازخورد

به چه کسی، چگونه بازخورد دهیم؟

دریافت بازخورد

بایدها و نبایدها در بازخود گرفتن

روش ها و تکنیک های دریافت بازخورد

مهارت های خوب گوش دادن

مدیریت بازخوردهای منفی و ناخوشایند
"*" indicates required fields
تماس با ما
در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.
شیوه برگزاری
– طول دوره: 6 ساعت
– تعداد شرکت کنندگان : حضوری و غیرحضوری حداکثر 15 نفر
در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
سرویس های و خدمات قابل ارائه
Services
تجربه مشتریان قبلی
Customers Experience
با شرکت در این کلاسها آگاهیمون در مورد حقوق انسانی خودمون و همکارنمون در محیط کاری بالا میره و متوجه برخی رفتارهای اشتباه میشیم که ممکن ناآگاهانه اونها رو انجام دادیم. هر قدر آگاهیمون بالاتر باشه منجر به داشتن محیط کاری امن و سالم و شاداب برای خودمون و همکارانمون خواهد شد.
شیوه جذاب تدریس
خیلی مفید بود، چون بحثی که مطرح شد جدید بود. همین نو بودن این مبحث میتواند موجب تغییرات شود. مباحث که قبلا گفته نشده بود مطرح شدند..