
آموزش مهارت بازخورد دادن در سازمان
The ability to give feedback and get feedback
این دوره مختص شماست اگر، با چالشهای زیر روبرو هستید:
- نحوه بازخورد اصلاحی و انتقاد
- نحوه بازخورد تقویتی و تعریف کردن
انتقاد، باید مثل باران به اندازه کافی ملایم باشد تا بتواند فرد مورد نظر را برای رشد و بهبود تغذیه نماید، بدون آنکه ریشه های آن را تخریب کند.
فرانک ا.کلارک(سیاستمدار آمریکایی)
معرفی دوره آموزش مهارت بازخورد دادن در سازمان
مهارت بازخورد دادن و بازخورد گرفتن یکی از کلیدی ترین مهارت هایی است که هم کارکنان هم مدیران در حیطه سازمانی به آن نیازمندند تا ارتباطات موثری در راستای بهبود عملکرد و تحقق اهداف سازمانی به کار می رود. شما باید برای بازخورد گرفتن یا بازخورد دادن از نظر روانی یک محیط امن بسازید و آن را حفظ نمایید. بازخورد دادن برای اغلب افراد کار وحشتناکی است و برای اینکه همکارانتان به شما بازخورد دهند به آنها نشان دهید که صحبت های آنها عواقب منفی برایشان نخواهد داشت. قبل از دریافت بازخورد از همکارانتان، میتوانید با کنجکاوی و یا دادن پاداش، نشان دهید که شما هم نیاز به بازخورد دارید.
مخاطبین:
- کارکنان و مدیرانی که مایلند مهارت های ارتباطی خود را ارتقا دهند و در مسیر فرایند مدیریت عملکرد می خواهند بیشترین اثربخشی را داشته باشند.
مخاطبین دوره آموزش مهارت بازخورد دادن در سازمان
سرفصل ها
مفهوم بازخورد
بازخورد چیست؟
عملکرد مغز در بازخورد دادن وبازخورد گرفتن
چرا بازخورد نمی دهیم؟
انواع بازخورد
ارائه بازخورد
بایدها و نبایدها در بازخورد دادن
تفاوت بازخورد اصلاحی و انتقاد
تفاوت بازخورد تقویتی و تعریف کردن
مدل ها و تکنیک های بازخورد
به چه کسی، چگونه بازخورد دهیم؟
دریافت بازخورد
بایدها و نبایدها در بازخود گرفتن
روش ها و تکنیک های دریافت بازخورد
مهارت های خوب گوش دادن
مدیریت بازخوردهای منفی و ناخوشایند

گالری دوره های برگزار شده
"*" indicates required fields
تماس با ما
در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.
شیوه برگزاری
– طول دوره: 6 ساعت
– تعداد شرکت کنندگان : حضوری و غیرحضوری حداکثر 15 نفر
در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
سرویس های و خدمات قابل ارائه
Services
تجربه مشتریان قبلی
Customers Experience
ارزیابی دقیق مدیران
مدیران ارشد ما در طول این برنامه به صورت حرفه ای مورد سنجش قرار گرفته و ما توانستیم برنامه رشد شغلی آنها را به درستی تبیین نماییم
مدلهای رفتاری دیسک
این دوره دیسک به آدم کمک می کنه که خودش رو بهتر بشناسه. اگر انسان بتونه خودش رو بهتر بشناسه مطمئنا بهتر می تونه در مسیر موفقیت چه از لحاظ شخصیتی و چه از نظر کاری گام برداره.