تصمیم گیری

Decision making

چالش های شما در این حوزه

  • شناسایی نقاط ضعف و قوت خود در تصمیم گیری
  • شناسایی مناسب ترین روش تصمیم گیری
همین حالا شروع کنید

ما روزانه در معرض حدود 38000 تصمیم هستیم. برخی از آنها مانند بیدار شدن با زنگ ساعت یا به تعویق انداختن بلند شدن از تخت ساده هستند. برخی نیز مانند شروع یک کار جدید یا خرید یک تلویزیون متناسب با موقعیت بوده و انرژی بر هستند. تصمیم گیری یکی از مهارت هایی است که امروزه برای هر فردی الزامی است و نمی توان براساس شهود و حس و مود انسانی آن را پیش برد. در دنیای امروز که آن را ووکا(vuca) می نامند، مملو از تغییرات زیاد، عدم اطمینان، پیچیدگی و ابهام است. لذا باید مهارت تصمیم گیری نیز مانند هر مهارت دیگری آموخته شود تا با تمرین ما را برای تصمیم گیری در شرایط سخت آماده کند.
دراین دوره اهداف زیر دنبال می شود:
• شناسایی نقاط ضعف و قوت خود در تصمیم گیری
• شناسایی مناسب ترین روش تصمیم گیری

سرفصل ها

شناخت مسئله و تعریف دقیق آن
شناخت روش‌های جمع آوری اطلاعات
بررسی راه‌حل‌ها و اجرای فرایند تصمیم‌گیری
توانایی اخذ تصمیم و جلب مشارکت دیگران
شناخت مدل تصمیم گیری خود
شناخت نقاط ضعف و قوت خود در تصمیم گیری
یافتن راه‌حل‌های جانشین با تکنیک اسکمپر
آشنایی با برخی از مدل های تصمیم گیری نظیر Z
مدل تصمیم گیری شش کلاه تفکر ادوارد دبونو

می خواهید ما با شما تماس بگیریم؟


لطفا برای ثبت درخواست و گرفتن مشاوره های لازم از فرم درخواست مقابل استفاده کنید.

شیوه برگزاری

– طول دوره: 16 ساعت

– امکان برگزاری یک جلسه دو ساعته کوچینگ گروهی، پرکردن پرسشنامه ها و بحث های گروهی قبل از کلاس برای آمادگی افراد و نیاز سنجی دقیق تر وجود دارد.

– امکان برگزاری دوره به صورت حضوری و غیرحضوری

– کلاس به صورت کارگاهی با تمرین ها، بازی های گروهی، قیلم های مرتبط و تحلیل آن و…متناسب با بستر فضای حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد .

– در پایان هر جلسه تمرین هایی برای طراحی یک برنامه توسعه فردی ارائه خواهد شد.

– جهت فالوآپ دوره، امکان برگزاری یک جلسه 3 ساعته برای مرور و بررسی میزان یادگیری و اثربخشی شرکت کنندگان وجود دارد


    در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

    سرویس های و خدمات قابل ارائه

    Services

    تجربه مشتریان قبلی

    Customers Experience