








بررسی های ما در سروینا نشان داد که تیم فروشندگان علیرغم تسلط فنی به محصولات باید بتوانند نیازهای مشتری را عمیق تر شناسایی کرده و ارتباط محکم تری با وی برقرار سازند. به این منظور دوره آموزش DISC برای کلیه تیم فروش برگزار گردید.
بررسی های ما در سروینا نشان داد که تیم فروشندگان علیرغم تسلط فنی به محصولات باید بتوانند نیازهای مشتری را عمیق تر شناسایی کرده و ارتباط محکم تری با وی برقرار سازند. به این منظور دوره آموزش DISC برای کلیه تیم فروش برگزار گردید.
این آگاهی از مدل های رفتاری روی نحوه برخورد کارکنان با مشتریان تاثیر بسزایی داشت و رضایت مشتریان افزایش یافته. بعلاوه افراد نقاط قوت خود را در فروش عمیق تر شناختند.