دوره مهارت های ارتباطی در شرکت JTI با همکاری شرکت رادمان برای 200 نفر به صورت آن لاین برگزار شد. البته افراد به ده گروه 20 نفره تقسیم شدند تا به صورت کارگاهی و همراه با بازی کلاس برگزار شود. این دوره برحسب نیازسنجی سازمانی متناسب با درخواست سازمان با سرفصل های زیر طراحی شد.
سرفصل ها:
– اهمیت ارتباطات
– سطوح ارتباطات
– تعریف ارتباط موثر
– بازخورد دادن و بازخورد گرفتن
– تفاوت بازخورد اصلاحی و انتقاد
– تفاوت بازخورد تقویتی و تعریف کردن
– بیان موثر
– مهارت های نوشتاری
– خطاهای ارتباطی
شرکت JTI