داریا همراه پایتخت، نمایندگی محصولات سامسونگ
دوره مدلهای رفتاری دیسک در شرکت داریا
13-14 اسفندماه 1399
طول دوره: 8 ساعت
شناخت مدل های رفتاری خود و دیگران به خصوص در بحث ارتباط با مشتری ازاهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برخی مشتریان دوست دارند سریعا به نتیجه برسند و برخی نیاز به همدلی بیشتری دارند. شرکت داریا در حوزه خدمات گوشی همراه فعالیت می کند و در طول این دوره آموزش مدل های رفتاری دیسک برای مدیران، سرپرستان و کارکنان واحد امور مشتریان با همکاری شرکت مشاوره رادمان برگزار گردید.
سرفصل ها:
1- شناخت مدل های رفتاری خودو دیگران در دیسک
2- شناخت نقاط قوت رفتاری خود و دیگران
3- شناخت نقاط قوت نقاط قابل بهبود رفتاری خود و دیگران
4- نحوه تعامل با هر مدل رفتاری
5- نحوه تحلیل گزارش DISC
6- راستی آزمایی مدل رفتاری فرد در مصاحبه
داریا همراه پایتخت