




سازمان نظام مهندسی یزد، نظارت و بازرسی
دوره مهارت های بازخورد دادن و بازخورد گرفتن سازمان نظام مهندسی یزد
20 دی 1399
طول دوره: 3 ساعت
بیل گیتس می گوید: همه ما به بازخورد نیاز داریم. این چیزی است که باعث رشد ما می شود.
دوره مهارت های بازخورد دادن و بازخورد گرفتن در محیط کار در ادامه کارگاه مهارت های ارتباطی در سازمان نظام مهندسی یزد به صورت آنلاین برگزار گردید. در این کارگاه سه ساعته، مطالب زیر مطرح شد:
– بازخورد چیست؟
– چرا بازخورد مهم است؟
– آیا بازخورد صرف منفی است؟
– تفاوت بازخورد تقویتی و تعریف کردن
– تفاوت بازخورد اصلاحی و انتقاد
– مدل SBIAC در بازخورد دادن
– مهارت بازخورد گرفتن
از اینکه امروز نکات ارزشمندی را درباره بارخورد دادن و بازخورد گرفتن را یاد گرفتم بویژه اینکه روش بازخورد اصلاحی و تقویتی را با مثال درک کردم خوشحالم و از شما به خاطر انتقال سریع و شفاف و گویای این مطالب ممنونم ممنون از اينكه بهمون ياد داديد چطور در مواجهه با بازخورد تند بعضي افراد يا عدم بازخورد، چه رفتاري انجام دهيم