سازمان نظام مهندسی یزد، نظارت و بازرسی

دوره مهارت های بازخورد دادن و بازخورد گرفتن سازمان نظام مهندسی یزد

18 آبان طول دوره: 3 ساعت

بیل گیتس می گوید: همه ما به بازخورد نیاز داریم. این چیزی است که باعث رشد ما می شود. دوره مهارت های بازخورد دادن و بازخورد گرفتن در محیط کار در ادامه کارگاه مهارت های ارتباطی در سازمان نظام مهندسی یزد به صورت آنلاین برگزار گردید. در این کارگاه سه ساعته، مطالب زیر مطرح شد: - بازخورد چیست؟ - چرا بازخورد مهم است؟ - آیا بازخورد صرف منفی است؟ - تفاوت بازخورد تقویتی و تعریف کردن - تفاوت بازخورد اصلاحی و انتقاد - مدل SBIAC در بازخورد دادن - مهارت بازخورد گرفتن

مریم سازمان نظام مهندسی یزد

از اینکه امروز نکات ارزشمندی را درباره بارخورد دادن و بازخورد گرفتن را یاد گرفتم بویژه اینکه روش بازخورد اصلاحی و تقویتی را با مثال درک کردم خوشحالم و از شما به خاطر انتقال سریع و شفاف و گویای این مطالب ممنونم ممنون از اينكه بهمون ياد داديد چطور در مواجهه با بازخورد تند بعضي افراد يا عدم بازخورد، چه رفتاري انجام دهيم