
آموزش فرهنگسازی سازمان امن
Safe organization
این دوره مختص شماست اگر، با چالشهای زیر روبرو هستید:
- آزار جنسی
- آزار رفتاری
- نحوه واکنش به آزار
- پیشگیری، واکنش و اصلاح روابط
معرفی دوره آموزش فرهنگسازی سازمان امن
آمار چیزی به ما نمی گوید چون بیش از 75% افراد از تعرضات سازمانی گزارشی نمی دهند. اما آنچه که مهم است اینست که هر فردی حق دارد اولین نیاز خود را که امنیت است، در سازمان تجربه کند. همچنین کارفرما موظف است در ایجاد این محیط امن کوشا باشد. چرا که این آزارها به مرور روی عملکرد، انگیزش و ترک کار کارکنان تاثیر خواهد داشت. بعلاوه نمی توان مسئولیت اجتماعی سازمان را در این میان نادیده گرفت. یکی از دلایل بروز آزار در محیط کار، عدم آگاهی آزاردهنده و فرد مورد آزار از مصادیق آزار و نحوه برخورد در چنین موقعیتهایی است. لذا آموزش و آگاهی می تواند حجم زیادی از این موارد را در سازمان کاهش دهد. آموزش فرهنگسازی سازمان امن به مدیران و کارمندان کمک میگند که بتوانند از بروز هرگونه آزار در محیط کار جلوگیری کنند.
اهداف:
- آگاهی کارکنان و مدیران از مصادیق آزار
- آشنایی با انواع آزار
- واکنش به آزار
- واکنش به اتهام آزار
مخاطبین:
- تمامی مشاغل سازمانی اعم زنان و مردان، مدیران، موسسان و کارکنان که مایلند یک محیط امن را تجربه کرده و رفتار حرفه ای داشته باشند
مخاطبین دوره آموزش فرهنگسازی سازمان امن
سرفصل ها
انواع آزار در محیط کار
آزار جنسی و مصادیق آن
آزار رفتاری و مصادیق آن
نحوه واکنش به آزار
پیشگیری، واکنش و اصلاح روابط
آموزش سازمانی به سبک اوریگامی
اوریگامی، یک هنر قدیمی برای بالا بردن قدرت ذهن و خلاقیتهای فردی است که زادگاه آن کشور ژاپن میباشد. اوریگامی در اصل هنر تا کردن کاغذ (بدون استفاده از وسایل جانبی مثل چسب و قیچی) به صورت مختلف از جمله اشکال هندسی و حیوانات است که با مهارت خاصی انجام میشود.انجام حرکات ظریف دست و قدرت تمرکز ذهن، دو فاکتور اصلی برای تولید انواع اوریگامی است.

گالری دوره های برگزار شده
"*" indicates required fields
تماس با ما
در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.
شیوه برگزاری
– طول دوره: 6 ساعت
– این آموزش به صورت کارگاه بوده با فعالیت های گروهی و بازی های کلاسی برگزار خواهد شد.
– تعداد شرکت کنندگان : حداقل 12 نفر و حداکثر 20 نفر
در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
سرویس های و خدمات قابل ارائه
Services
تجربه مشتریان قبلی
Customers Experience
مدلهای رفتاری دیسک
این دوره دیسک به آدم کمک می کنه که خودش رو بهتر بشناسه. اگر انسان بتونه خودش رو بهتر بشناسه مطمئنا بهتر می تونه در مسیر موفقیت چه از لحاظ شخصیتی و چه از نظر کاری گام برداره.
برای مجموعه عالی و کاربردی بود
خیلی عالی بود به نظر من، تا این جلسه خیلی چیزها یاد گرفتیم. همچنین برای کل مجموعه خوب بود. این جلسه برای مسئولین هم بود و خلاصه و چکیده این دوره را به بخش انتقال میدهند. که باعث بهبودی حتی در بخشها..
افزایش فروش
این آگاهی از مدل های رفتاری روی نحوه برخورد کارکنان با مشتریان تاثیر بسزایی داشت و رضایت مشتریان افزایش یافته. بعلاوه افراد نقاط قوت خود را در فروش عمیق تر شناختند.
شوق یادگیری
با توجه به اینکه در فرایند ارزیابی عملکرد بحث بازخورد بسیار مهم است، این آموزش برگزار شد. این کلاس با بازیهای گروهی و فضای پویایی که ایجاد کرد شوق یادگیری را بالا برده و تاثیر چشمگیری در نحوه بازخورد دادن و بازخورد گرفتن کارکنان داشت.