آموزش مهارت های رفتاری DISC
Disc Behavior Model
چالش های شما در این حوزه
- شناخت نقاط قوت رفتاری خود و دیگران
- شناخت نقاط قوت نقاط قابل بهبود رفتاری خود و دیگران
- نحوه تعامل با هر مدل رفتاری
یکی از مهم ترین معضلات بشری برقراری ارتباط است. این امر در سازمان به دلیل محدودیت های حرفه ای و منافع مشترک منجر به بروز اختلافات گسترده تر می گردد. بیش از 75% مشکلات درون سازمانی ناشی از عدم برقراری ارتباطات می باشد. در این بین عدم شناخت تفاوت های فردی نقش مهمی را بازی می کند. به همین منظور دانشمندان، محققین و روانشناسان مختلفی مدل های مختلفی را جهت شناخت درونیات، انگیزه ها و واکنش های افراد معرفی کرده اند. یکی از این مدل ها، DISC می باشد. در این مدل به چهار گروه رفتاری اشاره می شود. این شناخت کمک می کند تا افراد درک بهتری از نحوه تعامل با یکدیگر داشته باشند.
مخاطبین:
- کارکنان و مدیرانی که مایلند مهارت های ارتباطی خود را ارتقا دهند و از توانمندی های خود و کارکنان بهره بیشتری ببرند
سرفصل ها
شناخت مدل های رفتاری خودو دیگران در DISC
شناخت نقاط قوت رفتاری خود و دیگران
شناخت نقاط قوت نقاط قابل بهبود رفتاری خود و دیگران
نحوه تعامل با هر مدل رفتاری
می خواهید ما با شما تماس بگیریم؟
لطفا برای ثبت درخواست و گرفتن مشاوره های لازم از فرم درخواست مقابل استفاده کنید.
شیوه برگزاری
– طول دوره: 8 ساعت
– تعداد شرکت کنندگان : حضوری و غیرحضوری حداکثر 15 نفر
در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
سرویس های و خدمات قابل ارائه
Services
تجربه مشتریان قبلی
Customers Experience
تدریس پویا
آشنایی معلم ها با مدل های رفتاری نقش موثری در نحوه برخورد آنها با دانش آموزان و همکاران خواهد داشت. امید است این خودآگاهی آغاز راه آنها برای رشد و پیشرفت شیوه های تدریس باشد.
تعامل و تاثیرگزاری عالی
خانم حنطوش زاده با دانش به روز و سبک تدریس تعاملی تاثیر مثبت و اثرگذاری بالایی را روی کلاس داشتند.