اگر با چالش های زیر روبرو هستید:

  • شناخت نقاط قوت رفتاری خود و دیگران
  • شناخت نقاط قوت نقاط قابل بهبود رفتاری خود و دیگران
  • نحوه تعامل با هر مدل رفتاری
همین حالا شروع کنید

یکی از مهم ترین معضلات بشری برقراری ارتباط و مهارت های ارتباطی است. این امر در سازمان به دلیل محدودیت های حرفه ای و منافع مشترک منجر به بروز اختلافات گسترده تر می گردد. بیش از 75% مشکلات درون سازمانی ناشی از عدم برقراری ارتباطات می باشد. در این بین عدم شناخت تفاوت های فردی نقش مهمی را بازی می کند. به همین منظور دانشمندان، محققین و روانشناسان مختلفی مدل های مختلفی را جهت شناخت درونیات، انگیزه ها و واکنش های افراد معرفی کرده اند. یکی از این مدل ها،  DISC می باشد. در این مدل به چهار گروه رفتاری اشاره می شود. آموزش مهارتهای رفتاری DISC کمک می کند تا افراد درک بهتری از نحوه تعامل با یکدیگر داشته باشند.

مخاطبین:

  • کارکنان و مدیرانی که مایلند مهارت های ارتباطی خود را ارتقا دهند و از توانمندی های خود و کارکنان بهره بیشتری ببرند

سرفصل ها

شناخت مدل های رفتاری خودو دیگران در DISC
شناخت نقاط قوت رفتاری خود و دیگران
شناخت نقاط قوت نقاط قابل بهبود رفتاری خود و دیگران
نحوه تعامل با هر مدل رفتاری

"*" indicates required fields

نام*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تماس با ما


در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

شیوه برگزاری

– طول دوره: 8 ساعت

– تعداد شرکت کنندگان : حضوری و غیرحضوری حداکثر 15 نفر

Image

در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

سرویس های و خدمات قابل ارائه

Services

تجربه مشتریان قبلی

Customers Experience