
انگیزش کارکنان بر اساس تئوری انتخاب
Employee motivation based on selection theory
اگر با چالش های زیر روبرو هستید:
- افزایش انگیزه در کارکنان
- روشهای ایجاد انگیزه در کارکنان

گلاسر تئوری انتخاب را در برابر تئوری کنترل مطرح کرد. اگر نگاهی به تئوری های انگیزشی بیندازید، می بینید که یک قاعده بده، بستان حاکم است. در ساختار پرداخت و جبران خدمات سازمانها نیز اکثرا می بینید که براساس عملکرد پاداش و تنبیه صورت می گیرد. تلاش می شود تا با تشویق رفتار تثبیت شده و یا با تنبیه، مانع از تکرار رفتار ناخوشایند شویم. حتما در سازمانتان برنامه های پاداش زیادی را سراغ دارید که پس از کوتاه زمانی تبدیل به یک کار عادی شده و کارکنان دنبال پاداش های تازه تری هستند. مسئله اینجاست وقتی تلاش می کنیم تا افراد را بوسیله عوامل بیرونی کنترل نماییم، آنها را با انگیزه های بیرونی ترغیب می کنیم. اما انگیزه های بیرونی برای کوتاه مدت پاسخگو بوده و هزینه های بالایی را به سازمان تحمیل می کنند. گلاسر با بیان تئوری انتخاب رویکرد نوینی را در انگیزش پیش می گیرد. او معتقد است که افراد با انگیزه های درونی تحریک شده و با قدرت انتخاب تصمیم به انجام دادن و یا ندادن یک کار می گیرند. پنج نیاز بقا، قدرت، آزادی، شادی و عشق را در همه مشترک دانسته و هرکس در برخی از این نیازها قوی تر است. در این دوره ضمن آشنایی با برخی تئوری های مهم انگیزشی، به صورت اختصاصی تئوری انتخاب مطرح شده و مدیران علاوه بر روش های خودانگیزشی برای قدرت بخشیدن به مهارت های رهبری خود، روش های انگیزش کارکنان را نیز فراخواهندگرفت.
مخاطبین:
- کارکنان و مدیرانی که مایلند مهارت های رهبری خود را ارتقا داده و در انگیزش دیگران موفق تر عمل کنند

سرفصل ها

شناخت انگیزه های درونی و بیرونی

آشنایی با تئوری های انگیزشی

آشنایی با تئوری انتخاب

آشنایی با نیازهای اساسی انسان ها

شیوه های مسئولیت پذیرانه تامین نیازها

فرایند WEDP در انگیزش کارکنان
"*" indicates required fields
تماس با ما
در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.
شیوه برگزاری
– طول دوره: 8 ساعت
– تعداد شرکت کنندگان : حضوری و غیرحضوری حداکثر 15 نفر
در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
سرویس های و خدمات قابل ارائه
Services
تجربه مشتریان قبلی
Customers Experience
مشارکت بالا برای 130 نفر
رای شرکت کنندگان جالب بود که در حین بازی های تیمی نظیر اریگامی و برج سازی،آموزش مدل های رفتاری دیسک نیز صورت گرفت و علاقمند با تعمق بیشتر روی این مدل ها شدند.
از اینکه امروز نکات ارزشمندی را درباره بارخورد دادن و بازخورد گرفتن را یاد گرفتم بویژه اینکه روش بازخورد اصلاحی و تقویتی را با مثال درک کردم خوشحالم و از شما به خاطر انتقال سریع و شفاف و گویای این مطالب ممنونم ممنون از اينكه بهمون ياد داديد چطور در مواجهه با بازخورد تند بعضي افراد يا عدم بازخورد، چه رفتاري انجام دهيم
افزایش فروش
این آگاهی از مدل های رفتاری روی نحوه برخورد کارکنان با مشتریان تاثیر بسزایی داشت و رضایت مشتریان افزایش یافته. بعلاوه افراد نقاط قوت خود را در فروش عمیق تر شناختند.
عمومی
مطالب به روز و کاربردی تعامل در کلاس آن لاین کار مشکلی است ولی شما به خوبی برای هشتاد نفر این مشارکت و اشتیاق را با تمرین و بازی ایجاد کردید.