
توانمندسازی زنان در حوزه مدیریت و رهبری
Empowerment of women in the field of management and leadership
این دوره مختص شماست اگر، با چالشهای زیر روبرو هستید:
- تعیین ویژگی ها و الزامات برای هدایت و رهبری موثر
- تمرکز بر نقاط قوت زنان
- توسعه نقاط قابل بهبود جهت رهبری موثر توسظ زنان
معرفی دوره توانمندسازی زنان در حوزه مدیریت و رهبری
امروزه زنان نیمی از پتانسیل جامعه هستند که علیرغم کسب مداج بالای تحصیلی و داشتن توانمندی های موثر در ارتقای سازمان از صحنه دور مانده اند. در بحث توانمند سازی زنان تلاش می شود که زنان در سازمان با پتانسیل ها و چالش ها و مهارت های پیش روی خود در مسیر پیشرفتشان روبرو شده و مهارت های لازم را برای کسب جایگاه مطلوب و مناسب در حوزه های استراتژیک و رهبری سازمان طی کنند.
مخاطبین دوره توانمندسازی زنان در حوزه مدیریت و رهبری
سرفصل ها
آشنایی با مدل شایستگی رهبری زنان: تعیین ویژگی ها و الزامات برای هدایت و رهبری موثر افراد
تعیین مهارت های نرم و انسانی لازم جهت توانمندشدن زنان در حوزه مدیریت ارشد نظیر هوش هیجانی، مهارت های قاطعیت، ریسک پذیری، مهارت های مذاکره، بازخورد دادن و بازخورد گرفتن، تفویض امور و...
تمرکز بر نقاط قوت زنان: براساس آمارهای موجود زنان در برخی زمینه ها بهتر از مردان عمل می کنند نظیر صداقت و اخلاقیات، انصاف در پرداخت ها، هدایت و منتورینگ، سخنگوی اثربخش برای سازمان و...
توسعه نقاط قابل بهبود: تعیین مواردی در براساس امار و تحقیقات زنان ضعیف تر عمل می کنند نظیر: مذاکره برای کسب منافع و ریسک پذیری

گالری دوره های برگزار شده
"*" indicates required fields
تماس با ما
در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.
شیوه برگزاری
– امکان برگزاری یک جلسه دو ساعته کوچینگ گروهی، پرکردن پرسشنامه ها و بحث های گروهی قبل از کلاس برای آمادگی افراد و نیاز سنجی دقیق تر وجود دارد.
– امکان برگزاری دوره به صورت حضوری و غیرحضوری
– کلاس به صورت کارگاهی با تمرین ها، بازی های گروهی، قیلم های مرتبط و تحلیل آن و…متناسب با بستر فضای حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد .
– در پایان هر جلسه تمرین هایی برای طراحی یک برنامه توسعه فردی ارائه خواهد شد.
– جهت فالوآپ دوره، امکان برگزاری یک جلسه 3 ساعته برای مرور و بررسی میزان یادگیری و اثربخشی شرکت کنندگان وجود دارد
در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
سرویس های و خدمات قابل ارائه
Services
تجربه مشتریان قبلی
Customers Experience
انرژی بالا و این که بچه ها رو تشویق می کردین برای حرف هایی که زدن
عنوان نظر مشتری
متن نظر مشتری *متن نظر مشتری *متن نظر مشتری *متن نظر مشتری *
از اینکه امروز نکات ارزشمندی را درباره بارخورد دادن و بازخورد گرفتن را یاد گرفتم بویژه اینکه روش بازخورد اصلاحی و تقویتی را با مثال درک کردم خوشحالم و از شما به خاطر انتقال سریع و شفاف و گویای این مطالب ممنونم ممنون از اينكه بهمون ياد داديد چطور در مواجهه با بازخورد تند بعضي افراد يا عدم بازخورد، چه رفتاري انجام دهيم