
توانمندسازی زنان در حوزه مدیریت و رهبری
Empowerment of women in the field of management and leadership
اگر با چالش های زیر روبرو هستید:
- تعیین ویژگی ها و الزامات برای هدایت و رهبری موثر
- تمرکز بر نقاط قوت زنان
- توسعه نقاط قابل بهبود جهت رهبری موثر توسظ زنان

امروزه زنان نیمی از پتانسیل جامعه هستند که علیرغم کسب مداج بالای تحصیلی و داشتن توانمندی های موثر در ارتقای سازمان از صحنه دور مانده اند. در بحث توانمند سازی زنان تلاش می شود که زنان در سازمان با پتانسیل ها و چالش ها و مهارت های پیش روی خود در مسیر پیشرفتشان روبرو شده و مهارت های لازم را برای کسب جایگاه مطلوب و مناسب در حوزه های استراتژیک و رهبری سازمان طی کنند.

سرفصل ها

آشنایی با مدل شایستگی رهبری زنان: تعیین ویژگی ها و الزامات برای هدایت و رهبری موثر افراد

تعیین مهارت های نرم و انسانی لازم جهت توانمندشدن زنان در حوزه مدیریت ارشد نظیر هوش هیجانی، مهارت های قاطعیت، ریسک پذیری، مهارت های مذاکره، بازخورد دادن و بازخورد گرفتن، تفویض امور و...

تمرکز بر نقاط قوت زنان: براساس آمارهای موجود زنان در برخی زمینه ها بهتر از مردان عمل می کنند نظیر صداقت و اخلاقیات، انصاف در پرداخت ها، هدایت و منتورینگ، سخنگوی اثربخش برای سازمان و...

توسعه نقاط قابل بهبود: تعیین مواردی در براساس امار و تحقیقات زنان ضعیف تر عمل می کنند نظیر: مذاکره برای کسب منافع و ریسک پذیری
"*" indicates required fields
تماس با ما
در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.
شیوه برگزاری
– امکان برگزاری یک جلسه دو ساعته کوچینگ گروهی، پرکردن پرسشنامه ها و بحث های گروهی قبل از کلاس برای آمادگی افراد و نیاز سنجی دقیق تر وجود دارد.
– امکان برگزاری دوره به صورت حضوری و غیرحضوری
– کلاس به صورت کارگاهی با تمرین ها، بازی های گروهی، قیلم های مرتبط و تحلیل آن و…متناسب با بستر فضای حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد .
– در پایان هر جلسه تمرین هایی برای طراحی یک برنامه توسعه فردی ارائه خواهد شد.
– جهت فالوآپ دوره، امکان برگزاری یک جلسه 3 ساعته برای مرور و بررسی میزان یادگیری و اثربخشی شرکت کنندگان وجود دارد
در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
سرویس های و خدمات قابل ارائه
Services
تجربه مشتریان قبلی
Customers Experience
تغییر و تحول رو به رشد
ابتدا از شما تشکر میکنم، ما به فکر یک تحول و تغییر بودیم، فکر میکنم این تغییر را باید از خودمان شروع کنیم. نقطهی آغاز هر تغییر در کسبوکار درونجوش و از داخل خود سازمان شروع میشود. ابتدای این تغییر را از برند خود شروع کردیم; خیلی خوشحالم که از ابتدا دوستانی مثل شما همراه ما بودند....
مدلهای رفتاری دیسک
این دوره دیسک به آدم کمک می کنه که خودش رو بهتر بشناسه. اگر انسان بتونه خودش رو بهتر بشناسه مطمئنا بهتر می تونه در مسیر موفقیت چه از لحاظ شخصیتی و چه از نظر کاری گام برداره.
کوچ حرفه ای
در این دوره توجهم معطوف شد به اینکه به قابلیت و ضعف هام احترام بزارم .نقاط قوتم رو شناختم و متوجه شدم در بعضی جاها نیاز به کمک بیشتر دارم.از این به بعد تلاش می کنم تا بتونم هیجانات و عواطفم رو کنترل کنم.با اصل ۱۰/۹۰ آشنا شدم .متوجه شدم ۱۰ درصد اتفاقات از کنترل من خارجه ولی من ۹۰ درصد رو با عکس العمل های مناسب و بموقعم میتونم بسازم.و با خودم قرار گذاشتم که از این به بعد بهتر گوش کنم ،برای درک بهتر سوال کنم و قضاوت رو کمترکنم. و در انتها بخاطر راهنماییم درشروع مسیر خودمدیریتی و آشنا کردنم با طعم خوش زندگی بعد این فرایند از شما آیسان عزیز و مریم مهربون سپاسگزارم ازحضورتک تک دوستان همسفر هم کمال تشکر رو دارم که آغازگرچنین سفر پرهیجانی بودند.خدارو شاکرم که در طول زندگی همچین فرصتی برام ایجاد شد. کاربردی بودن مطالب در زندگی و کار