اگر با چالش های زیر روبرو هستید:

  • رفتارحرفه ای: تعهد، مسئولیت پذیری و مثبت گرایی در سازمان
  • تعیین مصادیق اخلاق غیر حرفه ای در سازمان
  • آموزش مهارت های ارتباطی موثر در سازمان
همین حالا شروع کنید

افراد در سازمان صرفا یک کارمند نیستند که در قبال زمانی که در آنجا صرف می کنند حقوق بگیرند. افراد در سازمان خودشان و مهارتهایشان را به عرضه می گذارند. همکاران، مشتریان، مدیران و هر مراجعه کننده ای در هر سطحی از سازمان مشتری او محسوب می شود و باید بتواند با ارائه یک رفتار حرفه ای، بهترین تجربه را برای دیگران خلق کند. این رفتار حرفه ای برند شخصی او را ساخته و مسیر شغلی آتی او را تعیین می کند. اما داشتن یک تعریف مشترک از رفتار حرفه ای و اصول آن چیزی است که ممکن است به صورت مشخص تعریف شده نباشد لذا در این ارگاه به این موضوع پرداخته می شود.

سرفصل ها

رفتارحرفه ای چیست؟
رفتارحرفه ای: تعهد، مسئولیت پذیری و مثبت گرایی
مصادیق اخلاق غیر حرفه ای: رفتار تحقیرآمیز با دیگران، طردکردن دیگران، تمسخر و آزار، پرخاشگری، تعرض و آزار جنسی، تبعیض
رفتارهای واکنشی و فعالانه: خودمدیریتی
مهارت های ارتباطی: گوش شنوا، مهارت های بازخورددادن و بازخورد گرفتن، مهارت نه گفتن و قاطعیت

فرم درخواست دوره های آموزش سازمانی

"*" indicates required fields

نام*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تماس با ما


در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

شیوه برگزاری

– طول دوره: 8 ساعت

– امکان برگزاری یک جلسه دو ساعته کوچینگ گروهی، پرکردن پرسشنامه ها و بحث های گروهی قبل از کلاس برای آمادگی افراد و نیاز سنجی دقیق تر وجود دارد.

– امکان برگزاری دوره به صورت حضوری و غیرحضوری

– کلاس به صورت کارگاهی با تمرین ها، بازی های گروهی، قیلم های مرتبط و تحلیل آن و…متناسب با بستر فضای حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد .

– در پایان هر جلسه تمرین هایی برای طراحی یک برنامه توسعه فردی ارائه خواهد شد.

– جهت فالوآپ دوره، امکان برگزاری یک جلسه 3 ساعته برای مرور و بررسی میزان یادگیری و اثربخشی شرکت کنندگان وجود دارد

Image

در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

سرویس های و خدمات قابل ارائه

Services

تجربه مشتریان قبلی

Customers Experience