
رفتارحرفه ای و اتیکت کاری در سازمان
Professional behavior
اگر با چالش های زیر روبرو هستید:
- رفتارحرفه ای: تعهد، مسئولیت پذیری و مثبت گرایی در سازمان
- تعیین مصادیق اخلاق غیر حرفه ای در سازمان
- آموزش مهارت های ارتباطی موثر در سازمان

افراد در سازمان صرفا یک کارمند نیستند که در قبال زمانی که در آنجا صرف می کنند حقوق بگیرند. افراد در سازمان خودشان و مهارتهایشان را به عرضه می گذارند. همکاران، مشتریان، مدیران و هر مراجعه کننده ای در هر سطحی از سازمان مشتری او محسوب می شود و باید بتواند با ارائه یک رفتار حرفه ای، بهترین تجربه را برای دیگران خلق کند. این رفتار حرفه ای برند شخصی او را ساخته و مسیر شغلی آتی او را تعیین می کند. اما داشتن یک تعریف مشترک از رفتار حرفه ای و اصول آن چیزی است که ممکن است به صورت مشخص تعریف شده نباشد لذا در این ارگاه به این موضوع پرداخته می شود.

سرفصل ها

رفتارحرفه ای چیست؟

رفتارحرفه ای: تعهد، مسئولیت پذیری و مثبت گرایی

مصادیق اخلاق غیر حرفه ای: رفتار تحقیرآمیز با دیگران، طردکردن دیگران، تمسخر و آزار، پرخاشگری، تعرض و آزار جنسی، تبعیض

رفتارهای واکنشی و فعالانه: خودمدیریتی

مهارت های ارتباطی: گوش شنوا، مهارت های بازخورددادن و بازخورد گرفتن، مهارت نه گفتن و قاطعیت
فرم درخواست دوره های آموزش سازمانی
"*" indicates required fields
تماس با ما
در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.
شیوه برگزاری
– طول دوره: 8 ساعت
– امکان برگزاری یک جلسه دو ساعته کوچینگ گروهی، پرکردن پرسشنامه ها و بحث های گروهی قبل از کلاس برای آمادگی افراد و نیاز سنجی دقیق تر وجود دارد.
– امکان برگزاری دوره به صورت حضوری و غیرحضوری
– کلاس به صورت کارگاهی با تمرین ها، بازی های گروهی، قیلم های مرتبط و تحلیل آن و…متناسب با بستر فضای حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد .
– در پایان هر جلسه تمرین هایی برای طراحی یک برنامه توسعه فردی ارائه خواهد شد.
– جهت فالوآپ دوره، امکان برگزاری یک جلسه 3 ساعته برای مرور و بررسی میزان یادگیری و اثربخشی شرکت کنندگان وجود دارد
در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.