اگر با چالش های زیر روبرو هستید:

  • بازخورددادن و بازخوردگرفتن مثبت و سازنده
  • بیان موثر و شیوه‌های درست رساندن منظور به مخاطبان
  • عوامل اختلال در ارتباطات
همین حالا شروع کنید

آنقدر اهمیت مهارتهای ارتباطی واضح و مبرهن است که جای توضیح نمی ماند. از ارسال یک پیام شفاهی گرفته تا یک پیام در چت و یا یک نامه. آنقدر برداشتها و روالها سوء تفاهم ایجاد می کنند که گاهی خروجی قضیه صرفا به دلیل ضعف در انتقال یا دریافت پیام هزینه های سنگینی برای سازمان برجا می گذارد. لذا جز اولین های آموزش های هر سازمانی مهارتهای ارتباطی است.

سرفصل ها

تعریف و اهمیت ارتباطات موثر
بیان موثر و شیوه‌های درست رساندن منظور به مخاطبان
شنود موثر و همدلی با افراد
بازخورددادن و بازخوردگرفتن مثبت و سازنده
پرسش‌گری در شرایط متفاوت
خطاهای شناختی و عوامل اختلال در ارتباطات

"*" indicates required fields

نام*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تماس با ما


در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

شیوه برگزاری

– طول دوره: 8 ساعت

– امکان برگزاری یک جلسه دو ساعته کوچینگ گروهی، پرکردن پرسشنامه ها و بحث های گروهی قبل از کلاس برای آمادگی افراد و نیاز سنجی دقیق تر وجود دارد.

– امکان برگزاری دوره به صورت حضوری و غیرحضوری

– کلاس به صورت کارگاهی با تمرین ها، بازی های گروهی، قیلم های مرتبط و تحلیل آن و…متناسب با بستر فضای حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد .

– در پایان هر جلسه تمرین هایی برای طراحی یک برنامه توسعه فردی ارائه خواهد شد.

– جهت فالوآپ دوره، امکان برگزاری یک جلسه 3 ساعته برای مرور و بررسی میزان یادگیری و اثربخشی شرکت کنندگان وجود دارد

Image

در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

سرویس های و خدمات قابل ارائه

Services

تجربه مشتریان قبلی

Customers Experience