
تئوری انتخاب
Selection theory
اگر با چالش های زیر روبرو هستید:
- ایجاد حس مسئولیت پذیری در کارکنان
- شناخت نیازهای کاذب و واقعی

تئوری انتخاب توسط گلاسر روانشناس آمریکایی مطرح شد. یکی از فاکتورهای مهم این تئوری این است که افراد رفتار خود را انتخاب می کنند. براین اساس عامل رفتارهای فردی به انگیزه های درونی بر می گردد. انگیزه های درونی در مقابل انگیزه های بیرونی مطرح می شوند که معمولا برای کوتاه مدت موثر بوده و فرد را از خودانگیزشی به انگیزش توسط دیگران سوق می دهد. همچنین گلاسر به پنج نیاز بقا، قدرت، آزادی، عشق و تفریح به عنوان نیازهای اساسی انسان اشاره می کند و معتقد است که برای انگیزش درونی باید به این نیازها پاسخ گفت. در غیر اینصورت افراد دچار بی انگیزگی خواهند شد.
در شرایط فعلی که پاسخگویی به نیازهای فردی مختل گردیده و انگیزه های بیرونی به حداقل رسیده اند، خودانگیزشی می تواند نقش موثری در حفط سلامت جسم و روان داشته باشد. در این دوره علاوه بر ارائه مطالب تئوریک مربوط به تئوری انتخاب و انگیزش، افراد با انجام تمرینها و با سنجش نیازهای خود قادر خواهند بود، انگیزه های خود را به صورتی درونی پاسخ داده و انرژی درونی خود را ارتقا بخشند.

سرفصل ها

شناخت انگیزه های درونی و بیرونی

آشنایی با تئوری انتخاب

آشنایی با پنج نیازهای اساسی انسان

شناخت نیازهای کاذب و واقعی

شیوه های مسئولیت پذیرانه تامین نیازها
"*" indicates required fields
تماس با ما
در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.
شیوه برگزاری
– طول دوره: 8 ساعت
– امکان برگزاری یک جلسه دو ساعته کوچینگ گروهی، پرکردن پرسشنامه ها و بحث های گروهی قبل از کلاس برای آمادگی افراد و نیاز سنجی دقیق تر وجود دارد.
– امکان برگزاری دوره به صورت حضوری و غیرحضوری
– کلاس به صورت کارگاهی با تمرین ها، بازی های گروهی، قیلم های مرتبط و تحلیل آن و…متناسب با بستر فضای حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد .
– در پایان هر جلسه تمرین هایی برای طراحی یک برنامه توسعه فردی ارائه خواهد شد.
– جهت فالوآپ دوره، امکان برگزاری یک جلسه 3 ساعته برای مرور و بررسی میزان یادگیری و اثربخشی شرکت کنندگان وجود دارد
در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
سرویس های و خدمات قابل ارائه
Services
تجربه مشتریان قبلی
Customers Experience
مدلهای رفتاری دیسک
این دوره دیسک به آدم کمک می کنه که خودش رو بهتر بشناسه. اگر انسان بتونه خودش رو بهتر بشناسه مطمئنا بهتر می تونه در مسیر موفقیت چه از لحاظ شخصیتی و چه از نظر کاری گام برداره.
تغییر و تحول رو به رشد
ابتدا از شما تشکر میکنم، ما به فکر یک تحول و تغییر بودیم، فکر میکنم این تغییر را باید از خودمان شروع کنیم. نقطهی آغاز هر تغییر در کسبوکار درونجوش و از داخل خود سازمان شروع میشود. ابتدای این تغییر را از برند خود شروع کردیم; خیلی خوشحالم که از ابتدا دوستانی مثل شما همراه ما بودند....