اگر با چالش های زیر روبرو هستید:

  • مدیریت نتیجه گرایانه کارکنان
  • بهبود عملکرد کارکنان
  • ارتباطات موثر در سازمان
همین حالا شروع کنید

کوچینگ مهارتی است که کمک می کند تا یک مکالمه براساس گوش دادن، بازخورد دادن، سوال پرسیدن و حل مسئله پیش برود. در این روش گفتگوهای بین مدیران و کارکنان صرفا براساس توصیه و دستورالعمل نخواهد بود بلکه کارکنان می آموزند که به موضوعات نگاه مسئله محور داشته و با خلاقیت راهکاری متناسب با اهداف سازمان و توانمندی های خود کشف کنند. به همین دلیل کوچینگ به یکی از مهارت های اصلی رهبران تبدیل شده است. در حقیقت مهارت های کوچینگ برای تعیین دقیق انتظارات و مسئولیت های افراد در راستای تحقق اهداف و‌ نتایج مورد نظر توسط مدیر با کارکنان برگزار می گردد. یکی از کاربردهای کوچینگ در جلسات بازخورد عملکرد است تا افراد مسیر بهبود عملکرد خود را به نحو احسن طی نمایند.

اهداف:
– مدیریت نتیجه گرایانه کارکنان
– بهبود عملکرد کارکنان
– ارتباطات موثر

مخاطبین این دوره : مدیران علاقمند به مهارت های رهبری

سرفصل ها

کوچینگ چیست؟
کوچینگ چه نیست؟
کوچینگ و‌ مدیریت
نگرش کوچینگی
مهارت های کوچینگ: گوش دادن، بازخورد دادن، سوال پرسیدن، همدلی، صمیمی سازی و اعتمادسازی، محرمانگی، هدف گذاری
چارچوب ومدل کوچینگ

"*" indicates required fields

نام*
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تماس با ما


در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

شیوه برگزاری

– طول دوره: 16 ساعت

– امکان برگزاری یک جلسه دو ساعته کوچینگ گروهی، پرکردن پرسشنامه ها و بحث های گروهی قبل از کلاس برای آمادگی افراد و نیاز سنجی دقیق تر وجود دارد.

– امکان برگزاری دوره به صورت حضوری و غیرحضوری

– کلاس به صورت کارگاهی با تمرین ها، بازی های گروهی، قیلم های مرتبط و تحلیل آن و…متناسب با بستر فضای حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد .

– در پایان هر جلسه تمرین هایی برای طراحی یک برنامه توسعه فردی ارائه خواهد شد.

– جهت فالوآپ دوره، امکان برگزاری یک جلسه 3 ساعته برای مرور و بررسی میزان یادگیری و اثربخشی شرکت کنندگان وجود دارد

Image

در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

سرویس های و خدمات قابل ارائه

Services

تجربه مشتریان قبلی

Customers Experience