
مهارتهای کوچینگ برای مدیران
Coaching skills for managers
اگر با چالش های زیر روبرو هستید:
- مدیریت نتیجه گرایانه کارکنان
- بهبود عملکرد کارکنان
- ارتباطات موثر در سازمان

کوچینگ مهارتی است که کمک می کند تا یک مکالمه براساس گوش دادن، بازخورد دادن، سوال پرسیدن و حل مسئله پیش برود. در این روش گفتگوهای بین مدیران و کارکنان صرفا براساس توصیه و دستورالعمل نخواهد بود بلکه کارکنان می آموزند که به موضوعات نگاه مسئله محور داشته و با خلاقیت راهکاری متناسب با اهداف سازمان و توانمندی های خود کشف کنند. به همین دلیل کوچینگ به یکی از مهارت های اصلی رهبران تبدیل شده است. در حقیقت مهارت های کوچینگ برای تعیین دقیق انتظارات و مسئولیت های افراد در راستای تحقق اهداف و نتایج مورد نظر توسط مدیر با کارکنان برگزار می گردد. یکی از کاربردهای کوچینگ در جلسات بازخورد عملکرد است تا افراد مسیر بهبود عملکرد خود را به نحو احسن طی نمایند.
اهداف:
– مدیریت نتیجه گرایانه کارکنان
– بهبود عملکرد کارکنان
– ارتباطات موثر
مخاطبین این دوره : مدیران علاقمند به مهارت های رهبری

سرفصل ها

کوچینگ چیست؟

کوچینگ چه نیست؟

کوچینگ و مدیریت

نگرش کوچینگی

مهارت های کوچینگ: گوش دادن، بازخورد دادن، سوال پرسیدن، همدلی، صمیمی سازی و اعتمادسازی، محرمانگی، هدف گذاری

چارچوب ومدل کوچینگ
"*" indicates required fields
تماس با ما
در جهت گرفتن مشاوره های لازم لطفا فرم مقابل را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.
شیوه برگزاری
– طول دوره: 16 ساعت
– امکان برگزاری یک جلسه دو ساعته کوچینگ گروهی، پرکردن پرسشنامه ها و بحث های گروهی قبل از کلاس برای آمادگی افراد و نیاز سنجی دقیق تر وجود دارد.
– امکان برگزاری دوره به صورت حضوری و غیرحضوری
– کلاس به صورت کارگاهی با تمرین ها، بازی های گروهی، قیلم های مرتبط و تحلیل آن و…متناسب با بستر فضای حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد .
– در پایان هر جلسه تمرین هایی برای طراحی یک برنامه توسعه فردی ارائه خواهد شد.
– جهت فالوآپ دوره، امکان برگزاری یک جلسه 3 ساعته برای مرور و بررسی میزان یادگیری و اثربخشی شرکت کنندگان وجود دارد
در صورتی که مطمئن نیستید کدام بسته مناسب شماست، نگران نباشید! من در کنارش شما هستم تا بهترین خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
سرویس های و خدمات قابل ارائه
Services
تجربه مشتریان قبلی
Customers Experience
رضایت شرکت کنندگان
شرکت کنندگان از پویایی کلاس و انتقال مفاهیم به شیوه بازی و فعالیت گروهی بسیار راضی بودند.