0

شرکت ماموت

تولید کننده انواع ساندویچ پانل

⭐⭐⭐⭐⭐

طول دوره:8 ساعت

دوره مهارت‌های بازخورددادن و بازخوردگرفتن در شرکت ماموت

این دوره با هدف، تقویت مهارت بازخورددادن و بازخوردگرفتن در راستای اهداف فردی و شغلی بدون ایجاد تنش برگزار می‌گردد که در این پنج‌شنبه در کنار تیم حرفه‌ای منابع انسانی شرکت ماموت بودیم، در این دوره با مفهوم بازخورد، ارائه صحیح بازخورد و حتی نحوه دریافت صحیح بازخورد پرداختیم. هر یک از دوره‌های ما با توجه به نیاز و درخواست سازمان‌ها، فعالیت‌های گره خورده با مفاهیم خودش رو داره! که در این دوره اوریگامی و رول پلی بازخورد از فعالیت‌هایی بود که افراد در سازمان از آن استقبال کرده و گذر زمان 8 ساعته رو را فراموش کرده بودند.

از آنجایی که اوریگامی هنر هدفمند تازدن کاغذ می باشد، در نتیجه مفاهیم اوریگامی با محوریت نتیجه گرایی، درک علائم و زبان مشترک در ساخت یک شکل، کمک کرد ضمن بازی و چالش افراد به اهمیت بازخورد، گوش شنوا و بیان موثر پی ببرند.

سرفصل‌های دوره:

  • بازخورد چیست؟
  • عملکرد مغز در بازخورددادن و بازخورد گرفتن
  • چرا بازخورد نمی‌دهیم؟
  • انواع بازخورد
  • بایدها و نبایدها در بازخورددادن
  • تفاوت بازخورد اصلاحی و انتقاد
  • تفاوت بازخورد تقویتی و تعریف‌کردن
  • مدل‌ها و تکنیک‌های بازخورد
  • به چه کسی چگونه بازخورد دهیم؟
  • بایدها و نبایدها در بازخورد گرفتن
  • روش‌ها و تکنیک‌های دریافت بازخورد
  • مهارت‌ گوش‌دادن فعالانه
  • مدیریت بازخوردهای منفی و ناخوشایند

شرکت ماموت

نام: الهام چگینی
سمت: کارمند واحد منابع انسانی

نظر شرکت‌کنندگانکارگاه بازخورد خیلی کلاس جذابی بود و دوستش داشت. برام جالب و فان بود. من توی این کلاس یاد گرفتم که شنونده ی خوبی نبودم و تلاش میکنم روی این ضعف خودم کار کنم.

دوره‌ها وکارگاه‌ها

مدیریت عملکرد

⭐⭐⭐⭐⭐

ورک شاپ آموزش مدل های رفتاری DISC

⭐⭐⭐⭐⭐

دوره مهارت های عمومی منابع انسانی

⭐⭐⭐⭐⭐

بازخورد دادن و بازخورد گرفتن

⭐⭐⭐⭐⭐

سرویس ها و خدمات قابل ارائه

Services

رفتارحرفه ای و اتیکت کاری در سازمان

روانه سازی

بهبود فرهنگ سازمانی

راه اندازی واحد منابع انسانی

منتورینگ واحد منابع انسانی